Toppnyheter: ljudet stängs av

Hej, vid lyssning på Toppnyheter stängs ljudet av vid några av inslagen. Jag har en Iphone 7, och batterioptimering är påslagen.

Kommentarer

  • Hej!

    Med strömsparläget påslaget, får appen inte arbeta i bakgrunden, och kan därför endast gå vidare till nästa avsnitt när den är synlig på skärmen (vilket ju gör att du förbrukar mer batteri).
    Annika Webbmaster
  • Hm ... Det nya "batterioptimering" är inte samma sak som strömsparläge (vilket det kan vara i en del Android-telefoner).

    Jag tänker ett varv till kring vad som kan göra att du inte kommer vidare i Toppnyheterna!
    Annika Webbmaster
  • Hej
    ser att detta inslag är gammalt  men jag har samma problem nu, juli 2020 , IPhone 7 och strömsparläge är inte på??? Så irrenterade när man försöker lyssna på något. Hur gör jag?
  • Hej Lena!

    Ser du någon spelare på låsskärmen?
    Annika Webbmaster
  • Lisas inlägg är flyttat hit:
    Toppnyheter - problem på ny Samsung
    Annika Webbmaster