Titeln för aktuellt program uppdateras inte vid direktlyssning (Android)

Varken i appen (ver. 20.9.6) eller i notisen (Android 9) uppdateras titeln till aktuellt program under direktlyssning. I bifogad bild började jag lyssna kl 12 men "Månadens diktare" är fortfarande titeln kl 18:14. Detta gör det omständligt att hålla sig uppdaterad om vad man lyssnar på.
Tack för en bra och tydlig tjänst i övrigt!

Kommentarer

  • Idag har allt hållt sig uppdaterat!
    Kanske det beror på något ni har gjort? Jag tror inte jag gjort något annorlunda.

  • Tack, det stämmer att vi gjort förbättringar på det området - men själv visste jag inte om det även slog i notisen, eller endast märktes direkt i appen - så tack för återkoppling!

    Och för felanmälan.

    Och förlåt det sena svaret.
    Annika Webbmaster
  • Nu vet jag lite mer: om man pausar och återupptar direktströmmen (eller bara spolar tillbaka 15 sekunder) så slutar titeln att uppdateras.
    Det är säkert knepigt att åtgärda men kanske klienten kan:
    - lagra hur stor fördröjning den har
    - fortsätta ta emot nya titlar
    - applicera dem med fördröjningen
  • ...eller iallafall återuppta uppdatering av titeln efter man återgår till direktlyssning 😉

  • Tack, vi får kika på detta.

    Jag tycker att det förväntade beteendet är att informationen ska finnas med även i backad direktström.

    Blir det rätt information när du har backat (exempelvis om du backar över en programgräns), men den informationen uppdateras sedan inte? Alltså, är den information som biter sig fast från tidpunkten innan du backade, eller från den tidpunkt du backat till?

    Vad har du förversion av appen? Den senaste ska vara 20.10.1.
    Annika Webbmaster
  • Nu fungerar det utan problem, även i fördröjd ström och över programbyte!
    👍
  • Så bra!

    Återkom om du märker något scenario som återstår att skruva på.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.