Tillgänglighet: Programbeskrivning går inte att läsa med VoiceOver i SR Play

När man går in på en programsida i SR Play, antingen via Sök eller via "Program du följer" så går det inte att läsa programbeskrivningen precis under bilden.

Kommentarer

  • Hej Christian!

    Detta är tyvärr ännu inte löst, men ligger som ett ärende vi ska lösa framöver.

    Förlåt den bristande responsen och sega hanteringen, som beror på oss i supporten (eller på att vi är kort om folk), snarare än på app-teamet.
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Antingen är detta löst, eller också gör vi fel när vi försöker återskapa detta. Hur tycker du att det fungerar numera? Om det kvarstår, så ge gärna ett exempel där felet finns!
    Annika Webbmaster