Tekniskt problem

När man går in på sökfältet och scrollar ned under vilken som helst pod så kommer texten "Sök mer program" och efter man tryck där för mer program så blir listan då längre,  men om jag då gått långt ned i listan och trycvkt fram ett ett program för att provlyssna och sedan går tillbaka till listan igen så hamnar man  längst upp på listan och får börja om att gå ned i programlistan för att komma dit man var sist.
Detya är så dåligt då det går bory mycket tid att komma ned i listan igen.
Där har exvis youtube fixat det så att man hamnar tillbaka i sökfältet man var om man går in på ett klipp.
Ni tappar mycket program intresserade när det är såhär.
Återkoppla till mig och berätta om ni klan lösa detta.
Samma problem med SVT' play's programlista.
I

Kommentarer

  • Hej
    Ja vi har tittat på att försöka lösa det tidigare, men jag minns inte vad utfallet blev då.
    Jag ska se om vi kan titta på det igen, eftersom vi gjort en del justeringar av sidan sen dess.

    mvh