Teen scene

Hej
Är det nya program att vänta från Teen Scene?

Kommentarer

  • Hej Erik!

    Detta forum är till för att ge hjälp med vår webb och våpra appar. Frågor om innehållet kan Lyssnarservice svara på, så skriv till dem på lyssnarservice@sverigesradio.se.

    Jag gissar att Teen Scene kommer tillbaka nästa gång Da Capo har uppehåll, eftersom det var så det fungerade i fjol. Om den gissningen är korrekt så dröjer det tyvärr tills du åter kan lyssna på Sten Berggrens rock, för jag ser att vi har inplanerade Da Capo-sändningar under den närmaste månaden (och längre än så kan jag inte se).
    Annika Webbmaster