Tas årets sommar-program bort från er webbsida nu i september?

Jag har hört att årets sommarprogram bara finns tillgängliga på webbsidan till någon gång i september men hittar ingen info om detta på webbsidan. Stämmer det att de tas bort denna månaden och så fall vilken dag?

Kommentarer

  • Om du menar programmen med musik eller med andra ord program med upphovsrättsskyddat material tas de bort 30 dagar efter sändning - eller när det gäller hela serier, typ Sommar i P1, så gäller lyssning på hela serien 30 dagar efter att seriens sista avsnitt har sänts, vilket lär innebära att sommarens avsnitt ligger kvar till typ måndag, tisdag om ingenting har ändrats i denna fråga. Poddar utan musik ligger kvar. Jämför med förra årets program.

  • Tack, supporter för ditt svar!