Tappar vart i podden man var

varje gång jag stänger appen tappar den koll på vart jag var. Det gör det otroligt svårt att ta vid nästa gång man lyssnar. Problemet dök upp med senaste versionen.

Kommentarer

  • Jag har samma problem! Vill jag fortsätta lyssna på samma avsnitt så börjar den från början istället för att fortsätta där man var.
  • Jag har samma problem och jag känner en som har samma problem. Dessutom nämns det ett par gånger till i iOS App Store-kommentarerna från december.

    Det här är en mycket viktig feature och jag hoppas ni förstår det. Tänk efter hur lätt det är att hitta var man är i ett timslångt program till exempel. Inte en gång, utan i princip varje gång. Väldigt frustrerande.
  • Tack Jonathan!

    Elin och Alexandra, lösningen, tills vi åtgärdat denna bugg, är alltså att lata upp avsnittet under "fortsätt lyssna", där avsnittet ligger med rätt tid sparad.

    Jag ber om ursäkt över det extra jobb buggen har fört med sig.
    Annika Webbmaster
  • Hej,

    jag har ett liknande problem. Jag brukar oftast lyssna klart på ett program utan att pausa men när jag öppnar appen nästa gång så visas inte avsnittet som "Spelad". Istället visas "xx antal minuter kvar" (t.ex. om avsnittet är 56 minuter långt så visas "56 minuter kvar").

    Detta fel började inträffa i samband efter att appen uppdaterades under december.
  • Fredrik, ser det korrekt ut om du går in under Min sida och Fortsätt lyssna?
    Annika Webbmaster
  • Det är ingen skillnad.

    Exempel: lyssnade på en P3-dokumentär igår. Efter att jag lyssnat klart så en tid efter (vet ej hur länge) är avsnittet markerat som "Spelad".

    Nu när jag tittar idag är avsnittet markerad som "1:50 tim kvar". Det står samma sak på avsnittet oavsett om jag går in på:
    - Min sida -> Fortsätt lyssna
    - Min sida -> Program du följer -> Nya avsnitt
    - Min sida -> Program du följer -> Program -> P3 Dokumentär
  • Tack!

    På måndag träffar jag Ios-utvecklarna och försäkrar mig om att de tar hand om detta fel.

    Eventuellt är detta redan är löst i den version vi har laddat upp till Apple som väntar på deras godkännande, men i och med att det har varit rätt många olika buggar kopplade till en teknikförändring vi genomförde innan jul, är jag osäker på vilka fel som så att säga hänger i hop.

    Tack alla ni som hjälper oss att ringa in vilka fel som återstår att lösa!
    Annika Webbmaster
  • Hej!

    Vill bara meddela att i och med senaste uppdateringen av appen så verkar problemet löst. Bra jobbat! 😀