Tankar för dagen/morgonandakt

Hej
Ska det inte vara att morgonandakt sänds 6.50 vardagar 6.03 lördagar?
Tankar för dagen sänder ”ju” kl.6.25!
På er sida för ”Tankar för dagen” står texten.

Kommentarer

  • Hej!

    En bit upp på sidan står det:
    NY SÄNDNINGSTID FR O M V 6: MÅN-FRE 06:25. (LÖR 06:03. REPRISER 21:45. INGA TANKAR FÖR DAGEN PÅ SÖNDAGAR.)

    Nere i sidfoten står det dock fortfarande Söndag-fredag 06.50 & lördag 06.03

    Jag hör av mig till redaktionen och berättar hur de ska göra för att ändra. Tack för att du rapporterade in detta!
    Annika Webbmaster
  • Redaktionen tackar för påminnelsen och har nu ändrat sändningstiden!
    Annika Webbmaster