Tack för er rapportering om försvunna barn

Jag vill bara tacka för era insatser i att informera om orättvisorna i försvunna barns ärenden,och för att här var den enda plats där jag kunde få den informationen efter att ha läst och sökt i ämnet nu så finns det bara här!
Barns rädsla för människors ondska i alla former,monitär el.värre,är ett handikapp och förstör och lamslår allt,hela liv förstörs och jag vet inte hur många barn som behöver torteras av ren rasfråga t ex.,en färglös existens är det då inte för ett traumatiserat barn,där är det mesta svart o nyanser av grått,så ju mer ljus som sprids över dem, det ENDA som får dem överleva växer då,HOPPET! SÅ STORT TACK!

Kommentarer

  • Tack för beröm, Caroline!

    Jag vill skicka det till rätt kolleger, och eftersom flera redaktioner, inte minst på olika P4-kanaler rapporterat nyanserat om ämnet den senaste tiden, vet jag inte vilken kanal jag ska skicka det till.

    Vilket program eller vilken kanal lyssnade du på (eller läste om detta hos)?
    Annika Webbmaster