Tack för att SR-Play appen blir allt bättre!

Jag vill endast återkoppla min reaktioner på era uppdateringar av SR-Play appen!

Jag tycker att ni gör ett fantastisk bra jobb appen och det behöver ni få höra. Uppdateringarna som ni gör och har gjort märks verkligen av, det är verkligen intressant roligt och se hur ni höjer ribban hela tiden, ni gör verkligen skillnad…
Tack för allt ni alla gör ett kanon bra arbete…!
Trevlig Helg

Kommentarer

  • Så trevligt att du uppskattar uppdateringarna, och tog dig tid att berätta det!

    Jag ska verkligen framföra det till de kolleger som är inblandade. Tyvärr får de ju mest höra synpunkter från de lyssnare som är mindre nöjda, eller som har drabbats av problem. Det är ju helt enkelt så vi människor fungerar, att det är när vi vill förändra saker vi reagerar starkast.

    Det gör att beröm förstås är extra välkommet!

    Stort tack för dina fina ord från hela app-teamet, och trevlig helg!
    Annika Webbmaster