tablå i app

Hej
Var hittar jag tablån i appen? Jättesvårt att förstå när program sänds och inte. Jag vill sätta klockan efter vissa program.

Kommentarer

  • Hej Love,

    i Android kan du hitta tablån på Direkt-sidan genom att klicka på raden där det står vad som sänds just nu. Nedan finns en bild som visar var man klickar, och då klickar man på raden för den kanal vars tablå man vill se.