Lyssna utan musik i Karlavagnen

Går det att utesluta musik i Karlavagnen när jag lyssnar på programmet i efterhand?
Om det går-hur var hittar jag det valet?

Kommentarer

  • Hej!

    Om du lyssnar via vår hemsida, kan du välja versionen utan musik, se här:

    Hör av dig om du behöver en tydligare beskrivning eller om du lyssnar på annat vis (exempelvis i någon av våra appar), så berättar jag mer ingående hur du hittar till versionen utan musik.

    Den versionen kräver att någon tar sig tid och klipper bort musiken, medan versionen med musik genereras automatiskt, så det brukar dröja lite längre innan den utan musik ligger ute på hemsidan. Om du går in på vår hemsida strax efter sändning, kan det hända att endast versionen med musik har hunnit komma ut.

    Jag ser dessutom att avsnittet från i tisdags, Hur bryter du ensamheten?, endast finns med musik, så jag kontaktar redaktionen och påminner om att den behöver läggas ut även med musiken borta.

    Hoppas att svaret är till hjälp. Hör av dig igen annars och berätta hur du lyssnar så ger jag ett tydligare svar utifrån hur det fungerar på den datorn, plattan eller mobilen!

    Annika Webbmaster
  • Hej
    Tack för svaret men det hjälpte inte mig tyvärr.
    Jag lyssnar på min iPadochbrukar då använda migav er SR app.
    Därhittar jag bara ladda ner avsnittet eller lägga till i Min lista.
    Inget val om utan musik.
    Om jag på min IPad eller Phone går via hemsidan hittar jag "Utan musik" men jag vill lyssna via appen.
    Jag behöver alltså mer hjälp.
    Vänligen Åsa
  • Förlåt sent svar!
    Får du inget val att spela med eller utan musik när du trycker på Play-knappen på ett avsnitt?

    Så här:

    Eller så här?

    Du kan även välja detta om du trycker på de tre punkter som finns till höger vid varje avsnitt.

    Annika Webbmaster