Ta bort artikel/bild?

Hej!

Det kanske låter som en konstig (för)fråga, men finns det möjlighet att ta bort nedanstående artikel ifrån er hemsida? Alternativt ta bort bild iallafall. (Och även ta bort liknande bilder ifrån andra artiklar om det är möjligt).

Tack på förhand!

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2907&artikel=6367273

Kommentarer

  • Hej E!
    Det bästa är att du mejlar direkt till ansvarig utgivare för P3 Osignat på denna adress: caroline.pouron@sverigesradio.se   alternativt till p3osignat@sverigesradio.se
    Jag skulle gärna hjälpa dig men det måste hursomhelst gå via ansvarig utgivare.