Sveriges Radio Play app till Macbook Pro

Varför kan jag inte installera SR:s app i min dator?

Kommentarer

  • Vi har inte utvecklat appar till alla plattformar.

    Du kan lyssna via vår egen hemsida, sverigesradio.se. En annan möjlighet är att använda appar som andra än vi själva har utvecklat.

    För Mac OS X finns  den här spelaren:
    Radio i menyraden

    Om du använder webbläsaren Chrome, skulle du även kunna testa denna app:
    Sveriges Radio Spelare

    Hoppas att något av dessa alternativ gör det enklare för dig att lyssna!
    Annika Webbmaster
  • jag undra bara kan man använda sr appen för mac dator också undra bara när man jobba så kan man lyssna på radio
  • Hej Jonas!

    Enklaste sättet att lyssna på oss med en Mac är att använda webbläsaren och gå till vår hemsida, https://sverigesradio.se/

    Hör av dig om detta inte fungerar hos dig!
    Annika Webbmaster