Svårt hitta rätt låtlista ...

Hej! Jag lyssnade på AnnKarin Nybergs sommarprat och ville få rätt på låtarna i hennes sommarprat. Hon pratade 18 augusti 2017. När jag skriver in det datumet i låstlistan så är det inte alls hennes låtlista och inte heller dagarna efter eller innan.

FRÅGOR OCH FÖRSLAG
1. Kan jag få en länk till hennes låtlista?
2. Förslag att ni på respektive persons sommarlista lägger en länk till just deras låtlista
3: Förslag att ni överst i varje låtlista även skriver in vilken sommarpratare den hör till.