Svårt att hitta rätt program på webben.

Hej. Jag upplever ofta att när man hör något på radion man vill höra färdigt på webbradion så hittar men det inte om man inte vet vad programmet hette. Det vore därför fiffigt och till stor hjälp om ni la in fler sökord på programmen än programnamnet. T.ex. om det fans ett program som heter livsstil och denna gång handlar om raggare. Lägg då till det ordet raggare så att programmet går enkelt att hitta. Jag letade efter ett program som handlade om hypotyreus här om dagen på p4gotland och har fortfarande inte hittat det för på hypotyreos blir det ingen träff. Mvh Peppe

Kommentarer

  • Hej
    Jag har haft kontakt med redaktionen som undrar om det kan vara detta inslag du avser
    http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=94&artikel=6621543
    Om inte - återkom gärna så får vi försöka leta vidare nästa vecka
    mvh
  • Hej. Här finns stor förbättringspotential - nyckelord för innehållet i programmen även när programtexter saknas.

    Det som idag går att göra, förutom att fråga redaktionen, är att lyssna igen via kanalens tablå om en ungefärlig tidpunkt är känd.
  • Kolla om det var detta inslaget!

    http://t.sr.se/2l4amP1
  • Tack supporter.
    Det verkar definitivt handla om hypotyreos cirka 2:37 in i programmet.
    Trevlig helg!
  • Trevlig helg!

    Jag får väl fakturera  Sveriges Radio för söktiden 15 minuter eftersom det är så svårt att hitta inslag på Er webb! 😉