Strömmande SR inte längre tillgängligt i Tunein

Imorse när jag körde till jobbet lyssnade jag på strömmande P1 via Tunein. Nu när jag sätter mig i bilen finns det inte längre. Inte heller när jag loggar in på Tunein via datorns webbläsare funkar det. "Den här stationen är för tillfället inte tillgänglig i TuneIn" säger de. Inte heller P4 verkar finnas längre, mer har jag inte sökt.

Kommentarer

  • Hej
    Jag ska försöka ta reda på vad som hänt.

    mvh
  • Hej
    Det verkar som att alla live-kanaler är borta i TuneIn, inte bara våra.
    Jag ska försöka ta reda på mer.

    mvh
  • Sökte P1 på TuneIn där står;
    -The page you’re looking for has been pulled off the air.

    Har även försökt få igång ett 50 kanaler via Google Home, ingen går förutom BBC som dock inte sänder via TuneIn.

    Leif Krigström

  • Nu funkar det igen

    LK
  • Ja! Nu funkar det igen. Supert.
    Man undrar vad som hände.
  • Ja, än så länge har de inte skrivit något om vad som hänt, bara att de arbetar på det (fortfarande, även om det ju verkar fungera igen).

    mvh