Srplay iphone

Det verkar som om lyssning direkt fungerar mycket sämre sedan senaste uppdateringen då ni började med en massa bilder i spelaren. Det laggar mycket, den tystnar ofta, och bilderna stämmer ofta inte överens med vad som sänds direkt. Ni kan väl gå tillbaka till den förra versionen, den fungerade utan problem. Ta det lite lugnt med att uppdatera, det gynnar inte nödvändigtvis era lyssnare.
Mvh/Nils Lundqvist

Kommentarer

  • Hej Nils och förlåt det sena svaret!

    Jag vill följa upp hur det har gått. Är det fortfarande problem med ljud och med synkningen mellan ljud och bild?
    Annika Webbmaster