SR play hoppar

Jag brukar lyssna live men med lite fördröjning och de senaste veckorna har det krånglat. Spelaren hoppar helt plötsligt framåt eller bakåt, den hoppar inte fram till direktsändningen utan bara till något random ställe. Kanske en bugg som ni kan rätta till?

Kommentarer

  • Hej Anna!

    Tack för att du rapporterade in problemet. Jag hör mede app-utvecklarna om de har någon idé om vad som är fel!

    Kan du lyssna från vår hemsida, som fungerar i Iphone, utan samma problem?

    Sedan blir jag nyfiken på varför du väljer att lyssna något tillbaka-spolat som "grund-lyssning" ... Är det för att kunna spola förbi om det exempelvis kommer någon låt eller någon nyhet (lite beroende på kanal) som du absolut inte vill utsättas för? Smart i så fall!
    Annika Webbmaster