Spola framåt i podavsnitt med Google Home

Hej!

Jag skulle vilja kunna spola framåt i poddavsnitt med Google Home.

Nu säger jag "Spola framåt 10 minuter" och då säger Sveriges Radio att "Det verkar som att du vill använda en annan tjänst än Sveriges radio så vi avslutar nu". Sedan fortsätter avsnittet som förut. Då säger jag "Spola framåt 10 minuter" igen och Google spolar fram 10 minuter. Det är en lite störig omväg...

Finns det inget sätt att komma runt detta?

Kommentarer

  • Jag hör med utvecklarna hur du smidigast gör!

    Bra att du hittat ett sätt som ändå fungerar.
    Annika Webbmaster