Spelaren slutar uppdatera när casting sker till chromecast audio

Sidan som visar programmet och timestamp, volym etc (spelaren antar jag) slutar helt att uppdatera när man castar till chromecast audio. Detta är testat på livetablå.

Följaktligen blir resultatet att streamen rullar på, låtarna byter, och programmet byter men det ser man helt enkelt inte.Verkar som tiden slutar räkna.Det är likadant när spelaren är minimerad.

Det uppdateras genom att pausa och starta programmet igen. Då står det även att man fortfarande castar men ljudet går ut i telefonen.Avhjälps genom att starta om cast.

Ios 13.5.1 iphone 8
V20.9.16 (912)

Kommentarer

  • Hej Robert och förlåt att du inte fått svar förrän nu!

    I version 20.10.9 av appen kom det ett par Chromecast-förbättringar. Kvarstår något av de problem du beskriver efter uppdatering av appen?
    Annika Webbmaster
  • Problemen kvarstår tyvärr
  • Även volymnivåindikering slutar fungera. Det går fortfarande att höja och sänka i appen åtminstone.