Spela gärna Dimash Kudiabergen

HEJ!

KAN NI INTE SPELA I RADION

Dimash Kudiabergen - We are one
handlar om att förenas av Covid19, jätte fin låt..
-garanterat man gråter åt när den spelas..

Tack!

Kommentarer

  • Hej Stefan!

    Vilken kanal lyssnar du på?
    Annika Webbmaster
  • P3 ofta.. Dimash är en av de bästa just nu att sjunga 5 olika röster och kör låg bas till visseltoner i vackra melodier.. Inte riktigt upptäckt i Sverige ännu!.. Är från Kazakhstan och dom behöver lite ljus i Världen att dom med kan sjunga.. Tack!
  • Här hittar du förhoppningsvis de personer som du vill nå för att tipsa om låten!Tack för att du vill dela med dig av din musik! Lycka till.

    PS:
    Eftersom jag har en vän som är aktiv i Dimash Kudaibergen Fan Club Sweden, känner jag till honom 😀
    Annika Webbmaster