Spara lyssningshistorik

Hej.
Min mobil börjar bli gammal och jag vill inte förlora min lyssningshistorik. Kommer skapa möjlighet att spara den eller ge möjlighet att skapa en profil med sin mailadress för min lista och historik?

Kommentarer

  • Hej
    Nej det finns tyvärr ingen möjlighet att göra det idag.

    mvh
  • Det är högt på min önskelista att kunna ta med sig historik och favoriter när man byter hårdvara. Finns det några sådan planer?
  • Hej
    Planer finns, men jag har tyvärr ingen aning hur långt i framtiden det ligger.

    mvh
  • Min telefon kom ihåg historiken när jag bytte mobil i våras. Så det var inga problem. Jag har Sony.