Sonos kommer inte i kontakt med sr

Min Sonos kommer inte i kontakt med se

Kommentarer

  • Hej Gunilla!

    Har detta fungerat tidigare?

    Vad rör det sig om för Sonos-modell?
    Annika Webbmaster
  • Spelar radio jämt men i dag vid 7 tiden fungerade det inte
    Har varit i kontakt med Sonos Kundtjänst och de kan inte se något fel och kunde inte själva komma i kontakt med SR
    Gunilla
  • Ok. I Sonos-appen, använder du den förinstallerade Tunein, Sveriges Radios tjänst eller något annat sätt att lyssna?

    Sveriges Radio i Sonos
    Annika Webbmaster
  • Har lagt in Sveriges radio och konfigurerat så jag har samtliga kanaler
  • Det blev något fel jag vill gärna få detta löst

  • Nu fungerar det
    Gunilla
  • Så bra! Hör av dig om det uppstår problem igen.
    Annika Webbmaster