Sonos

Hej,jag brukar alltid lyssna på kvart i fem Ekot i Sonos hemma. Det har gått att lyssna på i efterhand nån minut efter 17. Sista tiden har det inte gått. Det har varit flera timmars fördröjning. Vad kan det bero på?
Med vänlig hälsning, Hans

Kommentarer

  • Hej
    Jag ska ta och titta på det, och se om det är likadant på alla våra plattformar.

    mvh
  • Hej,
    har du hittat nåt fel. Det ca. 3 tim. fördröjning på Ekot nu.
  • Hej
    Nu har jag lyckats testa, och den saknades precis som du sa väldigt länge - medans den fanns i andra podd-appar.
    Jag ska prata med teamet som gör Sonos-appen och se om vi kan klura ut om det är hos oss eller Sonos något har hänt.
    (Jag noterade att 17.00-ekot dök upp innan 16.45, vilket är väldigt märkligt).

    mvh
  • Hej,tror det är tidsangivelsen för programmen som inte stämmer. Såg igår att det stod lunchekot 10:30. Programmen verkar läggas ut som de brukar. Med vänlig hälsning, Hans
  • Hej
    Ja det är tiden det blivit fel på - jag ska meddela teamet om det.

    mvh
  • Nu är tidsangivelsen korrekt!
  • Det var en lätt fix, det hade råkat bli GMT-tid som visades.

    mvh