Sommar och vinter upplägg

Har feedback gällande sidans utseende och upplägg gällande sommar och vinter i p1. Det är väldigt besvärligt att leta efter gamla avsnitt då du måste bläddra igenom alla. Hade önskat att de var lagda som flikar per år eller något liknande. Har du dessutom klickat dig in på en person och ska gå tillbaka, så måste du rulla dig igenom allt igen.

Kommentarer

  • Hej
    Vi har faktiskt en väg till att hitta värdarna uppdelat per år
    http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?progr...
    Ett sätta att inte hamna fel i listan när man lyssnar kan vara att högerklicka på länken och välja öppna i annan flik/fönster. Då ligger listan kvar orörd i första fliken.
    Mvh