Sökfunktionen

Hej!
Skulle vara bra om när man skriver i sökfunktionen på appen att man får upp förslaget mycket snabbare än att behöva skriva hela ordet
Mvh
Krister Johansson

Kommentarer

  • Hej Krister och förlåt att du inte fick svar på detta!

    Jag följer upp äldre ärenden och ser att vi helt missat att svara dig, vilket förstås är illa, även om detta inte var någon "lyssningskritisk bugg".

    Vi behöver förstå vad du eftersöker, för man får förslag medan man skriver i appens sökfält och så har det fungerat sedan länge, i alla fall i i de två stora apparna, Sveriges Radio Play för Iphone och för Android. På vissa enheter är dock själva sökfunktionen seg, så även om vi får förslag, hinner många av oss trycka på "sök" innan förslagen dyker upp, så det kanske är detta som gjort att du inte hunnit se förslagen?

    Om detta är så segt att du aldrig noterat dem, trots att du tänkt på att det vore bra med sökförslag, så bör vi kanske felsöka den saken! Det kan förstås även vara ett rent tekniskt fel av annat slag som gör att du inte får förslagen. OM felet kvarstår, så berätta mer vilken av våra appar detta gäller och på vilken telefon eller annan enhet du använder appen!

    Jag ber åter om ursäkt över att du får svaret först nu!
    Annika Webbmaster