Söka pod-radio efter tid för utgivning.

Det borde gå att söka typ alla pod-program utgivna under en viss tidsperiod. Menar t.ex. senaste dagen eller senaste veckan. Som hängiven radiolyssnare tycker jag dock att pod-radio har enorma fördelar.

Kommentarer

  • Hej Lennart och förlåt att du inte fick något svar på detta förslag!

    Lite av det du efterlyser går att göra redan idag, antingen via vår sajt eller via externa tjänster, men visst bör vi förenkla för lyssnare som vill göra detta i våra egna appar och på vår hemsida!

    Om du ger ett exempel på vad det är du skulle vilja hitta på det vis du beskriver och om du vill att det ska fungera på dator eller i mobilen, så kanske vi kan hitta ett bra sätt att lösa det.
    Annika Webbmaster