Sjöväder (samt Land- och sjöväder) ej tillgängligt som pod

Hej,

jag lyssnar gärna till utsändningar från Svt via internetradio, direkt eller senare med poddklient. De appar jag använder för ändamålet är (på både Android och Ios): SR, Sonos, TuneIn samt PocketCast. Nu ville jag lägga till Land- och sjöväder (resp. bara sjöväder) i min poddsamling, så att den på samma vis som Ekot är sparad, och nya episoder dyker upp överst. I ingen av apparna är detta möjligt, utan endast de enskilda avsnitten är sökbara. Jag utgår från att detta är en bugg, man vill ju, precis som med nyheterna, kunna prenumerera på antingen hela programmet, eller även på exempelvis bara Land- och sjöväder kl 21.50.

Jag har ännu inte stött på detta för andra program, så kanske är det inte av principiell natur, även om jag inte utesluter det.

Vore tacksam att höra om detta, och givetvis för ett möjligt åtgärdande av problemet.