Senaste uppdatetimgen

Vid senaste uppdateringen så försvann det att man kan se vad man lyssnat på. Följer P3dokumentär, P3Historia, Vetenskaps radion historia och P1Sommar o Vinter. Tyvärr är nu detta totalt värdelöst att man inte kan se längre

Kommentarer

  • Hej Markus,

    vi har uppdaterat hur vi hanterar databaserna i appen och det verkar tyvärr som att något gått snett i vissa fall. Vi beklagar att din historik har försvunnit, men för att reda ut vad som hänt hoppas vi att du kan svara på några frågor. Behövde du tömma appen på data för att den skulle komma igång igen, eller såg allt ut att fungera som vanligt förutom att du inte har någon historik längre? Har du kvar vilka program du följer?
  • Allt ser ut att vara som vanligt alla program jag följer var kvar. Det gick bra att starta den. Lite märkligt är att de program jag som jag hade laddat ner och lyssnat på de är markerade som "spelade"  men inte de som jag lyssnat på men inte har nedladdade längre där har markeringen försvunnit. Mvh Markus Ulmfelt
  • Tack!
    Annika Webbmaster