Senaste uppdateringen av appen

Varför kan jag inte längre se nya avsnitt av mina favoritprogram efter den senaste uppdateringen av appen?

Helt värdelöst utan denna funktion ?

Kommentarer

  • Hej Charlotta!

    Nya avsnitt finns kvar som en "bildkaruell" högt uppe på Min sida, där du genom att svepa åt sidan enkelt når de åtta senaste avsnitten .

    Om du väljer Visa alla till höger om rubriken Nya avsnitt (se min markering på bilden), ser du fler avsnitt än dessa åtta, vilket motsvarar den vy du efterlyser.

    Trevlig lyssning!

    Annika Webbmaster