Senaste nyheterna först

Nyheter överst

Det skulle vara bra om de senaste nyheterna kom först på startsidan, eller om det fanns en ikon för dem utan att scrolla. Kanske genom att låta oss ha en anpassad startsida.
Nu rekommenderas istället diverse gamla dokumentärer , rekommendationerna är okej men vill jag lyssna på sådant är jag beredd att scrolla. Men nästan alltid när jag öppnar appen vill jag lyssna antingen på nyheter eller direktsänt. Låt mig ha dessa val överst på skärmen med stora lättklickade (tänk handskar) ikoner

Kommentarer

  • Jag pratar om iPhone-appen ifall det inte framgick av forumet
  • Hej Daniel!
    Detta går att anpassa. Om du följer de program du är intresserad av, dvs Ekot, så kommer dessa program läggas på startsidan i appen, alldeles under direktsändningsknapparna.
    När ett nytt avsnitt kommit så hamnar det längst till vänster i "karusellen", alltså först.
    Du följer ett program genom att klicka på de tre små prickarna uppe till höger när du är inne på programmet, och väljer, i ditt fall,  "Följ Ekot".

    Kan det vara en lösning?