Se vilka avsnitt man lyssnat på i webbläsaren

Hej,

Finns det, eller skulle ni kunna införa en funktion som gör att man kan se vilka avsnitt av ett program som man lyssnat på? T.ex. lyssnar jag ofta på Klotet i efterhand, och jag kan då inte se vilka gamla avsnitt jag har lyssnat på eller ej lyssnat på, och jag har själv glömt hur långt jag lyssnade senast.

Denna funktion finns på SVT Play, där man kan se hur varje avsnitt av ett program har en liten grön linje under tumbilden för avsnittet som visar om man tittat på avsnittet eller ej, och dessutom hur långt man har tittat.

Använder ej telefon, detta alltså för webben via vanlig dator (Firefox på en Dell laptop).

Mvh
Mårten Berglund

Kommentarer

  • Hej
    Det är inte något vi har planer på att införa i nuläget, men när/om vi inför inlogg och möjlighet att spara sin lista etc. permanent istället för i lokala cookies så är det absolut en bra funktion och införa.

    mvh
  • Hej,

    Tack för svar. Bara så att vi inte missförstår, menar inte att jag vill ha inloggning, det hade känts besvärligt om man skulle vara tvungen att logga in. Utan menar just att det är något som borde kunna spara i lokala cookies. SVT Play klarar ju av detta, och där loggar man ju inte in.

    Förstår du hur jag menar?

    /Mårten

  • Bra förslag tycker jag också.
    Ni kan hålla reda på detta i webbläsaren utan inloggning, det fungerar så på SVT.

    Har ni någon tidplan för att införa ett system för användarkonton annars? Nästa år, tre år, obestämt?