Se föregående program under Direkt

Hej,
Bra med nya appen att man kan skrolla bakåt i pågående program under Direkt. Skulle dock vilja se föregående program ovanför pågående under varje kanal så att man där kan klicka på dem och lyssna i efterhand. Nu måste man leta runt en hel del om man precis missat något man vill lyssna på.

Kommentarer

  • Tack för detta förbättringsförslag!

    Vi kommer att bygga vidare på hur informationen visas i appen och ditt förslag är en av många fiffiga saker vi har med på "önskelistan". Att på något vis förbättra möjligheten att se vilka program vi har sänt, även om det kanske blir med en tablå-länk istället, är en sak de kikar på.

    App-teamet hälsar och tackar för att du vill hjälpa oss att göra appen bättre!
    Annika Webbmaster