Scrollist

I en tidigare version gick det att via en scrollist bläddra bland programmen som presenterades för respektive kanal. Den möjligheten förefaller nu vara borta. Det är synd.

Kommentarer

  • Hej Lennart!
    Menar du vår tablå?
    Den når du från respektive kanals förstasida. P1:s tablå:
    http://sverigesradio.se/sida/tabla.aspx?program...
    Jag är ledsen om jag missuppfattat det du eftersöker, då får du bara höra av dig igen ! 😀

  • Hej Jesper!
    Njae, inte riktigt. Jag menade programtablån i appen. Tidigare fanns en scrollist tillgänglig. Ex. Väljer att visa program från P1. De presenteras i alfabetisk ordning. I högra kanten fanns i tidigare version en scrollist.
    Det var den jag menade.

    /Lennart

  • Den finns kvar i appen. Gå in i menyn och välj Program. Där kan du välja Alla program A-Ö eller gå in på respektive kanal. På sidan över programmen finns alfabetet som en lista till höger.

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.