Saknas många avsnitt

Hej
Jag följer bla Ekot. Nu fungerar inte listan "Nya avsnitt" : flertalet avsnitt syns inte. När jag kör till jobbet ca 6:30 är det senaste avsnittet i listan från 22:00. Jag vill förstås lyssna på 06-avsnittet av Morgonekot. Det syns varken om jag går in på Ekot via "Program du följer", eller i listan av "Dina nya avsnitt/Visa alla"
Mvh
Dag

Kommentarer

  • Hej Dag!

    Det forna "Eko-flödet" gjorde det svårt att hitta de långa sändningarna, eftersom det finns så många korta. Vi har därför delat upp det i tre olika flöden:
    • Ekot
      De stora nyhetssändningar fyra gånger per dag
    • Nyhetsuppdatering från Ekot
      Senaste nytt varje timme från Ekoredaktionen
    • Livesändningar från Ekot
      Ekots extrainsatta webbsändningar
    De sändningar du vill hitta, finner du alltså på hemsidans Nyhetsuppdatering från Ekot

    De återfinns under detta namn även i appen. Gå in under "Sök program" i appens nederkant så bör du finna dem och om du följer även Nyhetsuppdatering från Ekot, borde listan över nya avsnitt från program du följer kunna ge dig aktuella nyheter, oavsett i vilket flöde vi har lagt den sändningen!

    Jag vill passa på att tipsa om "Toppnyheter", det sätt att lyssna på Ekots innehåll som jag själv föredrar. Där hittar du alltid uppdaterade nyheter från Ekot som spelas upp i en följd och du kan svepa dig förbi de nyheter du redan hört eller av andra skäl är mindre intresserad av.

    Du når dem från startsidan och från "Nyheter" i appens nederkant.
    Annika Webbmaster
  • Tack för hjälpen! "Nyhetsuppdatering från Ekot" innehåller det jag är ute efter. 🙂

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.