Saknar avsnitt av P3 Musikguiden

De tre avsnitten av Musikguiden i P3 med Ida Redig som gästredaktör (6, 7, 8 februari 2017) finns som länkar i sökresultat, men länken ledar till en sida som säger "Sidan eller ljudet hittades inte". Finns dessa avsnitt någonstans?

Kommentarer

  • Hej
    Program med musik finns bara i 30 dagar, så de borde inte ha dykt upp i söket.
    Vi höll på och arbetade med söket när du skrev detta, så det var nog en bugg som gjorde att det dök upp, för jag ser det inte nu längre.

    Mvh