Saknade avsnitt i Creepypodden.

Hej,

Tack för ett jättebra program som är uppskattat av hela familjen.
Jag saknar dock ett antal avsnitt från i höstas; närmare bestämt avsnitten 37-50.
Varför finns inte de att ladda ner?

  Hälsningar
  Björn

Kommentarer

  • Hej
    Vi har just nu en sk bugg på avsnittssidorna. Man kan välja andra datum att visa via kalendern på sidan. Då ser man de saknade avsnitten. T.ex. avsnitt 37-41 dyker upp om du söker på 14 september 2016:
    http://sverigesradio.se/sida/avsnitt?programid=4845&date=2016-09-14
    Vi hoppas på en snabb lösning av buggen.
    Mvh