Play-appen: rörlig bild på första sidan irriterar

Hej! Ni får säkert en massa olika feedback, men enligt mig är det väldigt irriterande att bilden till första nyhetsartikeln på startsidan rör på sig. Om jag inte misstar mig är det nytt sedan den 6/4?
Annars en app som jag verkligen är nöjd med och använder (nästan) dagligen!

Kommentarer

  • Tack för att du hörde av dig aoch berättade att du inte uppskattar denna förändring!

    Jag framför det till app-teamet tillsammans med berömmet.
    Annika Webbmaster