Rendez vous

Varför går det inte att höra Rendez Vous på FM 94,1 i dag den 14 juni, som vanligt. Där är det vara finska och det intresserar mig inte.

Kommentarer

  • Hej
    Var bor du?
    Det är bara i Stockholm som kanalen P2, där Rendez Vous sänds, går i FM.
    I resten av landet är det P2 Språk och Musik, vilken sänder ett finskt program då istället.
    Så det kanske är så att du plockat upp 'fel' P2-kanal?

    mvh
  • Jag bor på Gotland och brukar alltid höra Rendez vous på den våglängden.
  • Hej
    Nu har jag hört mig för, och det var en tillfällig samsändning i fredags vilket gjorde att Rendezvous utgick i fm.
    Det sändes dock på digitalt, så du kan lyssna på det i efterhand här:
    https://sverigesradio.se/avsnitt/1314446  eller i appen Play.

    Nästa fredag är det tillbaka i fm, men då startar det 17.01 på grund av midsommaraftons tablåändringar.

    mvh
  • Tack, för jag inte så bra på finska....