Radiogudstjänsten

Radiogudstjänsten 2017-08-06; går det på något sätt att få del av denna, utan eventuell upphovsrättsskyddad musik?

Vänligen,
Wilhelm

Kommentarer

  • Hej Wilhelm!
    Dessvärre är det så att programmet klipps inte ner utan musik och är alltså skyddat enligt upphovsrättslagen. Det ligger då endast för lyssning i 30 dagar. Önskar att jag kunde hjälpa dig men det går tyvärr inte.