Radioapans godnattkvart 24 feb

Hej
Felicia fyra år älskar att lyssna på Radioapans godnatt kvart. Avsnittet från 24 feb är felklippt och saknar det återkommande slutet. Besvikelsen är stooor. Tack annars för ett fint program.
//Linda mamma till Felicia

Kommentarer

  • Oj, hälsa Felicia och tacka för att vi fick veta det!

    Jag hoppas att vi kan hitta orsaken till felet, så att det inte blir så igen.
    Annika Webbmaster
  • Hej, förlåt det sena svaret på detta... och vad kul att ni lyssnar på Godnattkvarten! Men vad hände egentligen med Radioapan och Emmot den 24 februari? Det undrar jag också... Kanske somnade de båda två innan sista sången var slut? I de godnattkvartar som sänts veckorna efter det så är det vanliga mysiga slutet med, och Radioapan och Emmot somnar gott båda två. Vårt godnattkvartssystem måste helt enkelt ha fått hicka den 24 februari, eller somnat det också...