Radera historik - problem på Huawei

Hej,

Att radera historiken verkar inte fungera, detta gör det svårt om man vill lyssna om programmen. Jag har en Android Huawei. Går det att fixa?

Kommentarer

  • Hej Christer!

    Går du alltså in under Lyssningshistorik, klickar på pennan uppe i högra hörnet och väljer exempelvis "rensa alla" eller att radera historiken från enstaka avsnitt, utan att det slår igenom nästa gång du går in i appen?

    I så fallskulle det kunna vara kopplat till en del hyss just Huawei har infört som dödar appen innan mobilen kunnat fullfölja det du bett den om.

    Vad är det för Huawei-modell? Om det är en Honor har jag en idé om vad som hjälper, annars behöver jag läsa på lite 😀
    Annika Webbmaster