Pushnotiser i iPhone?

Hej!
Jag har en iPhone 6S och uppdaterat till senaste versioner av IOS och SR-play appen. I appen får jag informationen att jag måste tillåta pushnotiser i telefonens generella inställningar. Det valet finns inte alls i SR-play appen. Det alternativet finns normalt alltid i nyhetsappar.

Kommentarer

  • Inser att min gamla version av Play appen ej har möjlighet att aktivera notiser. Uppdateringar av appen har ej hjälpt. Tog nu bort appen helt och laddade ner en ny version. Nu kan jag aktivera notiser i appens generella inställningar.
  • Tack för det tipset, och förlåt att du inte fått svar förrän nu.

    Denna bugg har vi tyvärr inte lyckats/hunnit lösa än, men felet ligger hos oss.

    Jag ska se till att andra som rapporterat in samma fel får del av tipset att ominstallera appen. Det är ju inte ett så användarvänligt tips, i och med att nedladdade avsnitt, vald P4-kanal, favoriter och lyssningshistorik försvinner, men att det fungerar är ju bra att veta.

    Tack för att du återkopplade detta och förlåt igen för det sena svaret!
    Annika Webbmaster