Problem med ljudet - fast bara på Melodikrysset

Hej,
Allt ljud försvinner i min dator när jag försöker lyssna på melodikrysset och datorn måste sedan startas om för att ljudet skall fungera i andra program efteråt. Varför? Åtgärd? (så länge jag inte försöker med melodikrysset fungerar alltså ljudet bra!)
mvh
/Lars-Erik Briggner

Kommentarer

  • Så märkligt!

    Lyssnar du direkt medan programmet sänds eller i efterhand? Om du lyssnar i efterhand, är det då "hela programmet" med all musik kvar, eller endast på snabbgenomgången?

    Och är det på den dator du skrev hit med som problemet uppstår, och inte i en app i telefonen exempelvis?
    Annika Webbmaster
  • Den sista frågan inser jag var onödig, eftersom du skrev "datorn måste sedan startas om för att ljudet skall fungera i andra program..."

    Men första frågan är jag nyfiken på, för jag har inte stött på felet förr och vill förstå vad som händer - och hur du kan lösa det!
    Annika Webbmaster