Problem med att ladda ner Sommar i P1

Kan inte ladda ner programmet som jag har kunnat göra tidigare, för att sedan lyssna i MP3spelaren. Programmet spelas upp genast i datorn!!

Kommentarer

  • Hej
    Är det Internet Explorer, eller som det nu heter Microsoft Edge du använder?

    I den senaste uppdateringen av Edge måste man högerklicka på ladda ner-länken och välja 'spara mål som...' - och sedan välja var man vill att filen ska sparas.

    Mvh
  • Alla sommarpratar programmen har gått bra att ladda ner utom Grynet Mollvik. Varför? Har Samsung mobil.
  • Hej Ingegerd!

    Har du fortfarande problem att ladda hem detta avsnitt?
    Grynet Molvig
    Annika Webbmaster