Problem att spela upp P4 Västerbotten

Hej. Har en ny Marshall smarthögtalare och det är svårt att spela upp lokalradion.

Goggle assistenten säger att den ska spela upp via tunein Sedan blir det tyst oftast

Likadant om jag säger Prata med sveriges radio Fastnar då efter att den säger ska länka via Tunein.
Sveriges Radio P3 funkar klockrent

Kommentarer

  • Hej Hasse!

    Testa att säga:
    - Hej Google, prata med Sveriges Radio P4 Västerbotten

    Läs gärna vad andra lyssnare rapporterat in i denna tråd:
    P4 Västernorrland fungerar inte på Google Home

    Här har vi skrivit en del om hur vår egen app fungerar och vad du kan be Google att göra:
    Första smarta högtalaren på svenska

    I filmen på sidan hör du exempel på kommandon.
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Jag missade att säga att vi felsöker detta. Just att ni är många som verkar kunna nå appen, men sedan inte får ljud, är ju något annat än "problem med röstigenkänning" eller liknande.

    Vet du om P3 spelas upp via Tunein eller via Sveriges Radios app?

    Annika Webbmaster
  • Via tuneln

  • Ok!

    Se om du kan få Tunein att spela upp P4 Västerbotten genom att be om SR P4 Västerbotten.

    Per, som hade problem med P4 Västernorrland lyckades spela upp kanalen via Tunein genom att lägga dit ett SR ...

    Jag försöker hitta gemensamma nämnare hos er som är drabbade av problemet. Vad har du för internet-leverantör?
    Annika Webbmaster
  • A3
  • Tack.
    Annika Webbmaster
  • SR p4 Västerbotten går inte

  • Synd! Tack för återkoppling.
    Annika Webbmaster