Prao

Hej! Det är två tjejer här som undrar om ni tar emot prao elever från högstadie// Ida och johanna

Kommentarer

  • Hej Ida och Johanna!

    Kul att ni är intresserade av praktikplats på Sveriges Radio. Det bästa sättet är att kontakta någon av redaktionerna direkt utifrån era intresseområden (och var ni bor, förstås!).

    Tyvärr kan jag inte hjälpa er mer än så, men jag hoppas ni försöker kontakta lite olika redaktioner på egen hand. Kontaktinfo finns längst ner på varje programs sida.

    Om ni och er klass är intresserade av att komma på studiebesök på Sveriges Radio så är ni hjärtligt välkomna! Hör i så fall av er till karin.mossberg@sverigesradio.se

    Lycka till!
    Annika Webbmaster