P4 Världen

Hej! Saknar P4 Världen som podd för de senaste veckorna.
Hälsningar Maria

Kommentarer

  • Hej Maria!

    Programmet ska sändas lördagar klockan 12-13 i P4, men utgår ofta på grund av sport. De veckorna programmet inte sänds i FM, görs heller ingen podd. Nästa helg, den 30 januari, samt två veckor efter det, den 13 februari, är det sändningar inplanerade!

    Dessutom har redaktionen missat att göra en poddfil av det program som sändes den 16 januari. Det avsnittet finns att lyssna på från vår hemsida, här:
    P4 Världen - Han blir Merkels efterträdare

    Jag hör av mig till redaktionen och ber att de lägger ut programmet även som podd, i och med att det då finns tillgängligt på fler plattformar (och inte försvinner efter 30 dagar).

    Tack för att du fick oss att se att det avsnittet saknades som podd!
    Annika Webbmaster