P4 Plus fantastiskt bra!

Hej på er alla som gjort P4 Plus så fantastiskt bra!

Detta är den radiokanal som man känner sig hemma i bra blandning av musik jag lyssnar hela min vakna tid, synd bara att det inte fungerar över FM nätet i Skåne, jag låg inlagd på sjukhus då längtade jag till att jag fick in min laptop så man kunde njuta även klockan 5 på morgonen och 23 på kvällen!
Tack för att man slipper reklam och sport! Fortsätt som ni gör!
Vänliga hälsningar
Tompa

Kommentarer

  • Tack för dessa snälla ord, som har vidarebefordrats till redaktionen!
    Annika Webbmaster
  • Varmt tack :-) Leif som spridewr det till hela P4 Plusgänget / Leif